ungefär 100 år sedan...

..Jag skrev här. Yep. Det känns som om jag bara skriver updates. Så varför bryta det i detta inlägget också?
Jag har...
-Tatuerat mig. Två gånger. Daffy duck på min arm(känner mig väääldigt långsam med min sleeve..) och texten "For once in this life I better do something right" under nyckelbenet, det är alltså en Flogging molly text.
-Min pojkvän och jag har skaffat missekatt, en 1½ årigish stackars liten hittekatt, bedårande söt och ett litet monster med en dygnsrytm ifrån helvetet, lektajm är mellan halv två-halv fem någon gång under natten. Nykastrerad och glad!
-bott ensam, iallafall på vardagar i ca 4veckor p.g.a min pojkvän har praktik i Strömstad.
-~9 veckor kvar i skolan.

 
Har mina bilder på mobilen så det får endast bli en bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0