Kaffe och vänner

Sitter är i soffan och har det rätt bra, trots dagens motgångar. Fest imorgon och två av de som skulle vara med är sjuka, och jag har haft ont i magen. Misstankar på skolans mat då jag och Smithy sa redan igår att "de här smakar skumt.."
Tack Sinclair för att ni inte ens kan servera mat som inte förgiftar människor. Screw u.

Iallafall, blir nog chill imorgon med min pojkvän och 2-3 personer till.
Ser fram emot drinkarna. Jag har väääldigt lätt för att få halsbränna så groggar är tyvärr inte ett alternativ en hel kväll, inte heller öl eller vin. Men ett par goa groggar ett något glas vin är inga problem och det är väl en jävla tur det. Så nu iallafall fram till studenten kör jag mest mjölkdrinkar. Kanske inte lika starka, men fruktansvärt goda.

Favoriterna:

Rosa Pantern
* Licor 43
*Grenadine
*Mjölk
 
White russian
*Kalhua
Mjölk
 
 
*Midori+mjölk.
 
Polka drink
*Minttu(Peppermint..)
*Grenadine
*Mjölk
 
Blanda hur fan du vill, bara det är gott. Sen ska man väl egentligen ha i lite vodka i var och en. Do it if you want to.

Iallafall, fruktansvärt goda och imorgon kör jag på licor 43'an tror jag. Yaay. På fredag är vi bjudna på födelsedagsfest hos grannen också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0