Fake pink panther

Sitter här hemma med min monstermisse. Fast hon är rätt söt. Eller hon är vädligt söt, och kollar på Top Model. Säsong 13 och jag har missat repriserna så nu är det bara genomgång och jag kan säga att visst det var ett tag sen den sändes, men jag tycker fortfarande att Nicole är en värdig vinnare, och nu hoppas jag verkligen att de sänder s14 för att sen sända s15. Top models absolut bästa säsong, med vinnare Ann Ward, jag älskar henne.
1.98, blyg, konstig och helt jävla oslagbar. Känns bekant. Joey Ramone såklart. Ann har rekord för "veckans bästa bild". Både i rad och överhuvudtaget tror jag.
 
 
Iallafall, väntar på att min man ska komma in till Uddevalla och ikväll blir det lite chill. Känner Licor 43 cravings.
Idag kör jag fake pink panther som jag skrev igår. Det ska alltså egentligen vara mer i den, men jag kör detta.
 
 
 
 
Sen tänkte jag testa Lakritspuck.

*Sambuca
*Licor 43
*Mjölk

I'm in heaven, right?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0