It takes a fool to remain sane

Sitter i soffan i min lägenhet, som fortfarande behöver städas lite grann, men det fixar sig.
Lyssnar på The Ark också. Älskade Ark. Det är detta bandet som, förutom Ramones, har betytt mest för mig tror jag. Det är så accepterande musik. "Var dig själv-anda" över allt Ola Salo sjunger.
Okey, ska skriva lite om min dag. Den har varit meningslös, so far.
Sovmorgon. Rätt ok dock.
Sen svenska, Språkhistoria. Kill me, kill me now.
Mentorstid+samhäll, inställd.
Idrott, gick inte på den, blir inte av med min hosta och hade inte fått med mig idrottskläder.

Bara tre terminer kvar på Sinclair nu. Det går att ta sig igenom. Hoppas jag. Värdelösa skola. Informations och planeringsdelen är det skolan faller på mest. Zero, nada, noll, obefintlig.

Dock blir detta en bättre dag. EM-genrep i handboll idag, och imorgon. Sverige-Ryssland.


Dalibor Doder och Fredrik Petersen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0