10 things

Tio saker ni kanske inte vet?

-jag är innerst inne en hästtjej. Jag älskar hästar, har alltid gjort och kommer alltid att göra.

-jag älskar tatueringar. Jag har tre och minst 17 planerade. Jag går hos Leif på pushing the pins i ua. Superduktig. De andra tatuerarna där med.

-jag tycker om OC. Jag vet, småtöntigt men jag gillar det.

-jag älskar chokladkalender.

-jag älskar vänner. Serien. Jag älskar karaktärerna, skådespelarna, allt. Jag gråter ofta till serien. Jag gläds när det går bra och jag blir ledsen när något dåligt händer. När Rachel tar jobb i Paris går mitt hjärta sönder. Varje gång, fast jag vet hur de går.

-jag dricker julmust en eller högst två dagar om året beroende på vad vi gör. Folk försöker få mig att dricka men jag vet inte, jag vill inte.

-jag jobbar på Nordby.

-jag älskar cartoon network, eller ja vad sen var förr nu är det ju kanalen boomerang som tagit över den rollen.

-jag vill bo i England, Skottland eller på Irland.

- jag hatar nässpray


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0