10 things

Tio saker jag vill göra i framtiden

-flytta. Närmast nu Kungälv eller Göteborg, senare Storbritannien.

-utbilda mig. Media räknas inte. Lärare. Jag vill gå en bartender kurs men inte på något av de trötta tråkiga Miami eller magaluf. Utan London.

-tatueringar. Göra resten av min looney tunes sleeve. Tillexempel.

-leva ett riktigt irländskt liv där puben efter jobbet är standard

-uppfostra så många hundar, leva med dom, ta hand om dom och lära mig av dom

-en hemma bar

-lära mig och bli mästare på att laga mat

-ta hand om och uppfostra en häst. Ett halvlod, från start och sen testa fälttävlan

-konserter

-spendera hela framtiden med min mann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0