Nostalgi-trip

Lördag, skööönt med helg..Saknar dock min fina pojkvän<3
Men har trots det varit en helt okey dag.
Jag vaknar av vad? Jo, min kära mor frågar om jag vill ha pankakor. LOVE LIFE. Kan även tillägga att igår käkade vi hennes stört goda lasagne.
Sen skulle jag, min brorsdotter och farsan ut och dra hummertinner. Eh ja. Gick totalt värdelöst på hummersidan där; en ragnhona så...Gissar på att farsan inte vill ha med oss ut på sjön igen, haha!
Sen kalas för min yngsta kusin.
Och där hände världens sjukaste jävla nostalgi moment någonsin. Min kusin(inte födelsebarnet utan hans syster), tar fram sina barbiedockor hon hittat på vinden. Det lät ungefär såhär:
-ÅÅÅÅHH DET ÄR JU DEN DOCKAN!
-JAA OCH HÄR ÄR DENNA KLÄNNINGEN, KOMMER DU IHÅG DEN?
-JAAA!!!!! OCH DOM HÄR SHORTSEN!!!!


Ni förstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0