Maybe it's time for me to see the world

Okey, lägeskontroll? Hur är läget? Jo, det är väl okey.
Skolan är bara jobbig, eller nej, inte folket, jag älskar folket i skolan, helt underabara.
Men vi började med engelska idag, då lärare flytta isär mig och min vän David, trots att vi aldrig har hållt så jävla mycket käften förr, jävligt irriterande, kan han inte bara ta att vi håller käften och jobbar? Det är ju inte motiverande att bete sig som en bra elev när han inte kan ta lärarrollen som han borde.
Sen tyckte han att jag borde skriva med penna och papper också. Roligt.
Skrev om mina pojkar, The Ramones, jag slutar aldrig att totalt avguda dom.
Sen var det stödmatte-håltimme, sen naturkunskap med prov som gick åt hell verkligen, jag hatar naturkunskap och jag hatar prov, taskig kombination.
Efter det var det mediekunskap, fick provresultaten - VG+, underbart, dock kan jag inte sluta bli arg för att jag inte kunde försökt klara typ två poäng till så jag fick MVG.

Efter skolan hängde jag lite med polare - David, Jenny, PM och Ida! Träffa min kusin också. Sen drog jag och PM hem, soft dag!

Beställde ny jacka igår också, tror den kommer imorgon:

Stud Detail Biker Jacket SEK 469, Club L - NELLY.COM
Bild ifrån NELLY.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0