What to do?

Nu blir det mer s.k "emo-feelings". Men ärligt. Vad gör man när man får reda på sånt här? Min syrra ska sälja mitt hjärta. För några år sedan så fick jag honom av syrran. Den 12 juni 2005. Det var nog mitt livs lyckligaste dag. Han blev min bästa vän. Jag älskar honom så otroligt mycket. Men efter ett par år så blev han lite för liten, och jag fick för lite tid, det var högstadie och allt det där så jag beslutade att det är bättre om han fick komma till någon som nu kunde lägga ner massor med tid för honom. Och för några månader sen eller något så köpte syrran tillbaka honom. Men Figgaro har och kommer alltid vara en väldigt stor del av mitt hjärta. Nu skulle jag göra så mycket för att få ha dig hos mig igen, och tanken på att jag kanske aldrig med kommer få se dig igen efter att du har blivit såld gör så jävla ont. Hur ska det gå till? Vad fan ska jag göra? Jag träffar dig inte ofta nu, men du är såpass nära att det absolut är möjligt. Men vad händer om du åker jättelångt bort? Vad händer om dom som köper dig inte klarar av dig? Vad händer, vad händer, vad händer.....
Jag älskar dig, hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0