Vad vill 2011 mig?

Det enda som har funkat jävligt bra detta året är sveriges herrlandslag i handboll. Grattis till vinst i turneringen och lycka till i VM;et på hemmaplan! Kikar på första matchen!! Taggad som få!
Och mina vovvar och min katt också är också bäst. Såklart.

Men resten då?  Lovet har inte varit speciellt. Mitt hjärta ska säljas och en av mina närmsta vänner ska flytta. Flytta. Med tåg och grejer tar det nog 2½-3 timmar att åka dit. Det är ju sjukt. Nu tar det 10-15 minuter.Med bil. Jag antar att detta är det bästa...Men...:'(
Det är klart att vår vänskap inte bryts, självklart inte. Men just det att man inte kan åka till varandra hur som helst, om man behöver prata. Vi kan inte ta moppen vid typ fyra på morgonen(okey, detta hände en gång och när jag och PM skulle hem igen så var det lite kyligt-iskall-) Men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0