Handboll, chill och two and a half men

Ja, igår blev det filmkväll med Jenny och Matilda :) Kollade en bit på Pirates of the caribbean-The curse of the black pearl. Sen såg vi Vampires suck, så jävla bra film(och jag har inte ens sett alla dom där twilight och allt vad dom nu heter). Innan det så var jag med Matilda, ute och fotade och sånt, tänkte kika igenom bilderna och lägga upp några imorgon kanske :)

Idag käka jag hos farmor med två av mina kusiner.
Sen har jag kikat på Handboll, Sverige-Norge, herrar och guess what? Sverige vann. Herrarna kan, haha.
Jag är så sjukt taggad på nästa torsdag!!

Nej, nu ska jag snart gå och lägga mig och kolla på ännu ett avsnitt av two and a half men. Eller två. Tre kanske.



Charlie, Jake and Alan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0