Damn you, slovenska jävla domarjävlar.

Jag har aldrig hatat domare så mycket som nu.

Fyra skadade landslagsspelare, varav tre av dom spelade och gjorde en bra match!
Oscar Carlén, Kim Andersson, Jonas Källman och Dalibor Doder. Skadesidan har verkligen inte varit lycklig gör sveriges handbollslandslag. Trots detta så går Carlén in och spelar bra, Jonas Källman stannar kvar på plan och visar att han är en av sveriges bästa spelare, även Doder går in och spelar bra!

Vad var det för jävla grej när Doder skadas och dom blåser av FÖRST när Källman har ett bra läge? Doder reste sig inte upp och hade jävligt ont och det tar evigheter för dom att blåsa av?

Sverige förtjänade verkligen bronset. De har gjort ett heeeeeeeeeeelt fantastisk VM, och jag tycker inte att dom ska vara annat än galet stolta, men samtidigt så var dom så nära. Men de har flera mästerskap framför sig och dom är riktigt bra nu. Ska bli underbart att få se landslaget spela nu i flera år framöver.
Det känns lite hemskt att säga när jag bor i Sverige, men svenska handbollslandslaget är det enda som gör att iallafall jag är glad över att vara svensk! haha

Att bli fyra är absolut inte dåligt, det är riktigt bra gjort. Som sagt, framtiden tror jag verkligen blir galet bra för det gulblåa handbollslaget.

Skriver mer om detta sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0