25 januari 2011

Insåg nu när jag skrev rubriken att det är ett år+sju månader sedan Michael Jackson gick bort. Jag minns fortfarande vart jag var och vad jag gjorde när jag fick reda på det, vem som berätta och att jag blev sur när han berätta det för jag tänkte att det är inget man skojar om. Det fanns typ inte att det skulle vara sant.

Andra grejer då, sovmorgon imorgon! Börjar kl......wait for it.......ett!! Lycka! + att jag åker med pappa in också så slipper tåg och grejer, yaay!
Okey, tror och hoppas på också att jag har minskat tillfället för min MDK lärare att ge mig ig i mediekommunikation, då jag faktist har gjort allt. Vi skulle koda en hemsida, och jag har med grejer som han skriver som typ VG uppgifter, men tja..han har ju visat rätt duktigt att han inte tycker om mig, eller mig grupp.

Sen till dagens handbollsmatch då! Sverige-Danmark. Och Sveriges högernior är skadade! Både Kim Andersson och Oscar Carlén....:( Jävligt jobbigt för Sverige, men även för dom, nu när Sverige tagit sig till semi så kan dom inte vara med och spela där, måste vara sjukt jobbigt. Hoppas de blir bättre snart.
Istället är det Kim Ekdahl Du Rietz som går in och täcker den positionen!
Good luck boy! :D Han har ju varit helt sjukt bra så det hoppas vi på att få se även idag!
_____

Bild ifrån andra gången jag var i göteborg
Sverige-Argentina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0