I'm not down

Från och med denna veckan, startar imorgon, så ska jag göra så mycket jag kan för att göra precis vad folk har visat denna vecka vad jag ska göra: Enbart plugga, aldrig ha roligt och förlora två år av min tonårstid. Hur låter det? Det låter förjävligt, men det verkar som att det enda man ska göra i livet är att försöka bli bäst. Är man inte bäst på något så spelar ens liv ingen roll.
Jag har alltid haft tankar som är tvärtom. Men det verkar inte funka och skolan bara fuckar upp allt. Verkligen allt, jag har nästan i alla år gillat skolan, har inte haft speciellt svårt osv, men denna terminen har varit ett helvete. En lärare som skriker och svär och sen sitter och nekar detta rakt framför min bästa vän. Sen drog vi upp detta på engelska lektionen i fredags, då blev han så jävla tam och skulle absolut inte skrika eller höja rösten mer. Jag önskar dig lycka till, syns nästa engelska på tisdag. Förra tisdagen gick allt åt helvete och jag har aldrig sett min vän så jävla arg. Inte på mig. På vår engelska lärare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0