Alfons och Elliot



Mina älsklingar.
De bästa i mitt liv.
Jag kan inte beskriva hur mycket ni betyder.
Denna veckan som varit har varit ett jävla helvete, allt går åt helvete.
Att inte kunna träffa er fem dagar i veckan är just nu det värsta i hela mitt liv.
Denna helgen var fruktansvärd, först ett möte på fredag och sen rasande föräldrar.
Bröt ihop lite och Elliot låg brevid mig i sängen och jag klappade honom. Tårarna rann mest och tillslut var han helt blöt på huvudet. Men du var där, du fanns där, även om du inte säger något, så hjälper det mig mer än något annat.
Tack för att ni är bäst i världen. Tack för att ni alltid finns där. Utan er...Det går inte ens att tänka. Ni är mina bästa bästa vänner. jag älskar er något så otroligt, obeskrivligt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0