4 september 2010

Ännu en vecka har gått i skolan, lite sjukt är det men jag gillar skolan iallafall. Fast jag hade gillat den mer om dom försökte få lite värme. Det är nog minus grader i klassrummen. Iallafall i källaren.
HAHA, föressten så gjorde jag världens fulaste grej när vi på livskunskapen gjorde gjorde en lek, man skulle vara två stycken så skulle den ena leda den andra som hade en ögonbindel, man skulle gå en bana, och så leder min kompis mig och helt plötsligt är det ju världens jävla tröskel där så jag ramlar såklart, så jävla typiskt, lite ont gjorde det också, men hahahhaha så jävla fult :L

Annars har det varit en rätt bra vecka, och på måndag får vi våra datorer tror jag, yaay så då kanske det blir uppdatering, just nu är den ju nästintill obefintlig, men jaja.
Finns nog inte så mycket mer att säga nu så, see ya someday.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0