update

Oj vad jag är bra på att uppdatera, helt sjuuukt.
Iallafall, vart en rätt soft vecka, förutom redovisningen, sjukt äckligt är det. Jag hatar det, men det gick väl rätt okej ändå.
I fredags var det ju maskerad i skolan, var ganska många som hade klätt ut sig faktiskt, sjukt kul! Bl.a så fanns Samara Morgan(jag kan inte beskriva känslan jag fick när jag såg henne första gången, helt random, fick förmodligen skador för livet...Läskigaste jag vet, en av de iallafall), Darth Vader, Batman-gänget osv, galet var det!
Lägger nog upp bilder imorgon eller något. Jag och Ida klädde ut oss till Billy the puppet. Och Karin var våran röda trehjuling. Väldigt passande iallafall för i fredags skulle vi ju också kolla på Saw 3D! Vi var taggade som få!


Dock var den en stor besvikelse. När man säger att det är sista Saw filmen+att den är i 3D, då förväntar man sig en av de äckligaste jävla filmerna på länge. Inte någon film där man blir förbannad för att han är så "dålig"....Misslyckas med allt i hela filmen typ. Men som film var den bra, bara det att...inte som Saw 7 3D. Var knappt några effekter. Men som sagt, som film var den bra! Och gav rätt chockerande "AHHAAA" upplevelser...

saw 3D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0