Sunday

Varit en chill helg, nu är det bara sista veckan innan lovet, lovely.
Iallafall, sitter just nu och lyssnar på Flogging Molly, ett helt galet grymt band!

Ikväll blir det Beck! En av de bästa svenska filmserierna som någonsin gjorts. Jag kan ju säga också att jag bara har sett de filmerna som är med Peter Haber och Mikael Persbrandt. För mig är det helt omöjligt att se någon annan än Haber i rollen som Martin Beck eller någon annan i rollen som Gunvald Larsson än just Persbrandt, trots att det har varit andra som spelat i de äldre filmerna. Iallafall, det är den tredje säsongen dom sänder, helt okej, Jag älskar Klingströms finska dialekt...Den är bra och mellan Alice Levander och Lena Klingström så är Klingström min favorit, de är båda bra såklart, och andra säsongen där Levander spelar med är riktigt bra. Sen när det kommer till första säsongen så..Den är bra, helt klart, tycker dock det är lite...ovant att se Per Morberg(spelling?) i rollen som Wersén, eller ja kanske inte just den rollen men jag får nog säga att jag gillar Oberg mer än Wersén..(Ogilla starkt att Oberg blir skjuten i sista filmen i säsong tre "I guds namn" och ändå görs två filmer till....Som faktiskt är bra...But still...)

Iallafall , Beck som gäller vid 21.00, bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0