27 oktober 2010

Några dagar sen jag skrev. Det bästa som har hänt är att jag och Jenny antagligen har fått en lägenhet, som det ser ut nu så blir det så, en etta på Tureborg, kommer bli oerhört skönt. Måndag, tisdag och onsdag kan jag gå upp ca 3-4 timmar senare än vanligt, torsdag kanske 2½-3 timmar senare och fredag ca 3 timmar senare. Underbart.


Igår så fick jag sluta TIDIGAST en minut efter att mitt tåg hade gått. Hur förjävligt?
Så jag fick vänta i två timmar på nästa tåg, så jag kollade på min väns och två av hennes vänners projektredovisning som dom har höllt på med nu i ett tag, den var riktigt bra, bra val av projekt tycker jag. Alltså, denna veckan har alla Esteter projektredovisningar, helt ärligt så vet jag inte heeelt säkert om dans, teater och bild har det....men är säker på att musik har det iallafall.

Idag så fick vi sluta 11.10! Och vi började 10.10....Rätt chill! Vi hade bara engelska idag då alltså, först är det Individuellt val, där jag inte har något så jag är ledig, sen var det engelska då, efter det skulle vi haft datorkunskap men läraren var sjuk. Efter det är det matte - studieverkstad, som jag inte behöver gå på och sista är det Mediekunskap och våran lärare är i Kina...Och vi har bara en lärare på fredag så vi har varit ledig ifrån två mediekunskapslektioner nu...Vilket är lite synd för det är ju iallafall roligt...:>
Imorgon är ska jag och en av mina classmates ha svenska redovisning. Jag HATAR redovisningar. Hatar.Hoppas på att det går ganska bra iallafall, måste ju komma över det, egentligen, varför är det så jobbigt? Min klass är jättesnäll...Och jag menar...So what om man gör bort sig egentligen? Det kommer fler chanser.
Har jag nämnt att MP10B är en galet bra klass?

Iallafall, nu sitter jag och väntar på att välkommen åter ska börja, läääskigt bra program dedär.
Och nu blev det ett väldigt långt inlägg. Sånt händer!

En sjuk bild ifrån Expon i tisdags.
Fotograf: Karin Wallström

expo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0