Sunday

Söndag, har mest varit chill, ska snart in till uddevalla, vi får låna Jenny's fasters lägenhet, till vi hittar en egen, helt underbart! Det betyder att jag, t.ex. imorgon, kan sova ungefär 4 timmar längre än vanligt, hur underbart?

Jag längtar också tills vi hittat en egen, gött att det är med Jenny jag ska dela också, hon är nog faktiskt den ända jag skulle kunna dela en lägenhet med(Jag är ganska duktig på att bli grinig...haha,typ som en 3åring). + att vi inte går i samma klass, linje eller ens skola vilket gör att vi inte kommer träffa varandra förmycket heller, vilket lätt kan bli att man baaaara blir typ 3åringar, om ni förstår.

___

Btw, vad är det för fucking jävla fel på blogg.se nu då? Flera bloggar som inte ens går att besöka+att det inte verkar funka att ladda upp bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0