Friday 19 november

Slutade kvart över tolv idag, that's love! As chill, åkte med Theres hem vi kvart i ett ungefär, underbart att vara hemma tidigt.
Om en stund drar jag med Jenny till torp och sen så kommer hon kanske hem till mig, chill!

Fick reda på idag att den 3 december ska jag redovisa engelskan=en låttext översatt+fakta om bandet.
Okey, jag gillar Ramones och jag skulle nog kunna komma på saker att berätta även om jag bara stod där framme random, men nu är det ju så att man får så sjukt mycket hjärnsläpp där framme och säger såna saker man kanske inte ska säga, eller ja, som inte riktigt hör dit. Nervöst. Och på torsdag ska vi nog sända i radion, that's love. Fast nervöööst.....
Iallafall nu skicka JayJay att dom var påväg hit så får stänga ner och gå ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0