Tuesday 18th may

Rätt schysst dag får jag nog ändå säga, trots att det är en skoldag, haha!
Först hade vi geografi, som däremot var ganska trist, vet inte varför jag tycker det, fan, det var ju ett av mina favoritämnen, och är nog det fortfarande, men lektionerna är verkligen hur tråkiga som helst.
Sen var det spanska, och vi fixade lite till med klassresan! Creds till Matilda som trots telefonskräck ringde och frågade dom om bokning!

Vi fick mat ute idag, kind of special! Men det var rätt okej faktiskt, wok(haha heter det så?) var det iallafall ;)
Efter rasten så skulle vi åka och göra simprov, vilket gick bra tror jag.
Vi skulle simma 200 meter, och 50 av dom metrarna skulle vara ryggsim...Om jag inte minns helt fel...
haha, sen simmade jag och Matilda ytterligare 400m tror jag det var, medan vi väntade på att vi skulle dra hem. Chill.


Lägger upp ett inlägg snart med lite Irland-bilder tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0