Sunday, 30th may

Igår var jag på 95:ornas konfirmation i tanum, satt längst bak med Matilda som agerade ljudtekniker så jag såg ju inte så mycket, men trots att jag inte är konfirmerad, och aldrig vill bli, så var det väl roligt att se :)
Sen så drog vi hem istället för att bada och senare på kvällen så hämtade jag Matilda så sov hon över och kollade på ESC. Förvånansvärt bra faktiskt, eller ja...Två, tre bidrag - Turkiet, tyskland och Irland.
Resten var ju inte så mycket att hurra för kanske.
Morsdag idag, grattis mamma<3
Vi hann kika på The house bunny + ca 6-7 avsnitt eller något av Sex and the city innan Matilda skulle dra hem.

Måndag imorgon, the last monday in school. Sista veckan är vi ju i göteborg, förhoppningsvis.
Har börjat tänka lite nu att imorgon är våran SISTA hemkunskap...På tisdag är våran allra SISTA engelskaläxa...På fredag är våran SISTA idrottslektion...Det är sjukt, det ska bli härligt men det är samtidigt liiiite läskigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0