femtonde maj tvåtusentio

Saturday, how wonderful.
Dock är det sämst väder,trots att jag gillar regn, men just nu vill jag ha sommarväder!
Har också tänkt på att vi har tre veckor kvar i skolan, tre veckor. Jag trodde att vi aldrig skulle gå ur tanum, haha det kändes inte så! Men om tre veckor gör vi det, helt sjukt! Lär sakna vissa såklart, men så sjukt härligt ska det bli!
Först en sommar som jag hoppas blir den bästa(som man säger varje år,haha), sedan gymnasiet som jag hoppas blir rätt okej iallafall! Har fortfarande inte bestämt linje än, men jag har till måndag på mig att bestämma, hahhaha :(
Media eller Samhäll?
Sinclair eller Agneberg?

__

black and white

aaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0