Die, school, die.

Har jag någonsin skrivit hur mycket jag verkligen hatar skolan ibland?
Idag t.ex så fick vi reda på att vår jävla klass tydligen har "mycket frånvaro, mest av alla".
Yeah sure! Jag menar, veckan då jag var på Irland så var det TVÅ lektioner av ca 15st som det stod "ledigt" på, alla andra fick jag frånvaro på+att jag fått frånvaro på EV-lektioner trots att jag har fått närvaro när jag har varit på en annan lektion eftersom att jag hatar att se på film i skolan. Jag har också fått frånvaro när jag varit på ett elevrådsmöte, vafan? Är det inte dom som vill att vi ska ett jävla elevråd?
Så nu är det inte ens säkert att vi får åka på klassresa, jävligt kul. Jag har aldrig hatat skolan så mycket som jag hatar den nu. Bara några veckor kvar så slipper vi helvetet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0