Another week finnished

...En helt sjuk vecka när det gäller läxor,prov och allt det där...
Kommer att få VG i hemkunskap, kemin lämnade jag in, har gjort två spanska prov som jag inte fattade något på typ, en geografi djupuppgift som gick rätt kasst tror jag, vi pluggade i ca. 2 timmar i måndags för att hinna färdigt häftet att lämna in på tisdagen, orienteringsprovet gick åt helvete. Hur lyckas jag alltid göra allt så dåligt? Awful.
Matilda stackarn tappade sin mobil,som hon sen hittade, och jag stod i skogen utan att jag visste hur vi låg till med tiden och vi hade inte ens fått g än, men vi lyckades ändå tillslut med ett g.
Matte nationella muntliga provet gick okej, allt som allt fick jag ett poäng under G på matte nationella, men jag hoppas att hon sätter ett G ändå..Känns dock jävligt lame att jag hade ett VG innan, i åttan.
Jag fick också VG på muntliga i engelska.

Jag har också kollat på helt sjukt mycket Sex and the city, riktigt bra!
Sverige gick inte vidare till eurovison songcontest, första gången någonsin? Hahhahhahahaha.
Imorgon blir det till att kolla på konfirmation och sedan dra och bada med Matilda och förhoppningsvis Jenny! Och har vi tur så är PM också med och badar, om han nu hinner.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0