8 maj 2010

Ett tag sedan jag skrev, haha, men jaja, sist gång jag skrev så berättade jag om en bok jag läser.
Läser den fortfarande och vill verkligen inte att den ska ta slut, haha, den är helt galet bra!
Men iallafall, denna veckan har varit ganska chill...Förutom ett nationellt biologi prov i onsdags, kan ju inte gått bra, jag hatar verkligen biologi.
Igår följde jag, ellinor och jenny med matilda bort till hennes konfirmander(hon är konfirmandledare, tror jag,haha).
Ellinor insåg hur mycket hon saknade konfirmationen, haha, men varken jag eller jenny är konfirmerade. Meningen var att vi skulle sitta och plugga på so:n, som vi har på måndag, men ja...Det gick inte så bra...
Iallafall, idag tror jag det blir film med Jenny och Matilda :)

Sitter just nu och lyssnar på Marilyn Manson, helt galet bra.
Jag älskar hans röst också, haha.

mm


Boken, bild från google


Kommentarer
Postat av: ellinor

men blogga meeer då... :(

2010-05-10 @ 15:20:06
URL: http://taxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0