2 maj 2010

Chill dag med fint väder.
Har dock inte gjort speciellt mycket idag, har börjat läsa en bok(ja, det är sant jag läser en bok,haha), som är riktigt bra faktiskt "Den långa vägen ut ur helvetet-Marilyn Manson". Jag har läst ca 100 sidor in i boken, och gillar den grymt mycket hittils! :)

Nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att Top model 13 ska börja, repris, missade i måndags, hahaha.
Imorgon är det måndag, hemska måndagar, helt klart veckans mest meningslösa jävla dag.
Men iallafall, roligt att träffa folk och så...Hoppas att det är fint väder, det är ju iallafall chill att sitta ute med kaffe eller smoothie och kolla när någon klass har brännboll, hahahaha :)
Vi har ju inte idrott förrens på tisdag, och då hoppas jag på att vi får orientera, så sjukt roligt är det verkligen, haha, skulle nästan kalla det livsfarligt för mig och Matilda att orientera tillsammans, hahahha, lera över hela skorna, trampar snett, håller på att ramla nästan i varje steg + tusen jävla märken på benen efter alla jävla buskar och grenar som man springer igenom, helt sjukt, men jävlar så roligt det är. Och ja, jag vet att det kanske är intelligentare att ha långbyxor istället för shorts under orientering, men nej, det vore som att be vintern att komma tillbaka. Nu är det snart sommar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0