7 mars 2010

Sunday.


Jag både älskar och hatar söndagar, samtidigt som det är en ganska meningslös dag är det också en helt undebar dag, när man är ledig och kan ta det riktigt lungt - men så börjar ju skolan dagen efter.


Idag har varit en rätt okej dag, vaknade alldeles för tidigt, tyvärr.
Vi åkte till brorsan och var där en liten stund.
Har också äntligen börjat med Water temple i Zelda-ocarina of time, ett brutalt jobbigt tempel enligt mig, och när det gäller tvspel så har jag inte världens största tålamod kan man ju säga, haha, men jag är iallafall vid bossen, eller rättare sagt: jag har kommit till rummet innan bossen. Trots att jag inte fixa det själv, haha, har inte tålamodet till detta tempel..eller kunskaperna haha, får fixa det nästa gång.
Har redan kommit igenom det och dött mot bossen en gång, bra gjort, grattis. tack. HAHHHAHAHA. Så sämst.
Men iallafall det där rummet innan bossen gör mig galen, ett lutande golv med blades som åker från sida till sida, tre stycken som rör sig ojämnt + att man inte kan gå rakt upp för man glider ner för golvet igen, det är säkert enkelt vad vet jag, men jag är verkligen sämst och funkar det inte de första gångerna så blir jag galen, haha.
Men jag får väl gå och ge det ett försök till, med mer tålamod, haha.

Imorgon blir det skola, det blir sista engelska förhöret för mig innan vi drar till Irland + att jag missar första nationella engelska provet, som jag får göra när vi kommer hem igen tror jag.
Kom just på att vi kanske har prov i historia imorgon också, det hoppas jag verkligen, verkligen inte...
Efter skolan blir det att stanna i tanum och sedan vi 18.00 börjar rockkarusellen i bhallen tror jag, ska bli kul, hoppas på bra musik!
Drar nog dit tillsammans med Matilda, Jenny, Ellinor, Ida, och Ida tror jag :D
Kanske kommer bilder imorgon! :)

______

Idag tar vi två "låttips":

Sheena is a punkrocker - The Ramones
<---Låttips

Underbart grym låt, jag älskar den.

The Man who sold the world - Nirvana <---Låttips

En sjukt bra låt.

______

jaaassåååjaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0