6 mars 2010

Lördag


Helt underbart med helg!
Igår var det disco i lunden, nice, men dock inte överdrivet bra musik, men det kanske beror på att jag inte är sådär helt galen i sån musik, hahhaha ;)
Efteråt sov Jenny och Ellinor här, vi såg på Creep innan vi somnade, gillar den trots att det finns helt sjuka scener med i den...
Jenny drog ganska tidigt i morse, hon skulle till göteborg, och jag och Ellinor har sett Smala sussie, Pirates of the caribbean-Svarta pärlans förbannelse och så började vi kolla på Rock'n'roll highschool, som jag snart ska se färdigt :) Ellinor drog för ett par timmar sedan typ..

Smala sussie var väl bra, det var första gången jag såg den, men trodde att den skulle vara brutalt mycket bättre, var lite av en besvikelse faktiskt..:(
Pirates of the caribbean är helt grym, fortfarande och kommer alltid att vara, och Johnny Depp är och kommer alltid vara en utav de bästa skådespelarna i världen! :)
Rock'n'roll highschool vet jag inte hur många gånger jag har sett, jag älskar den, och att Ramones är med gör den ännu bättre -  Joey, Johnny, Dee dee, Marky!<3
Det är en sjukt grym film, och Riff Randell är helt galet tuff.

Nej, men nu ska jag som sagt gå och se klart filmen, vi hörs :)

_____

Michael Jackson - Remember the time <---Låttips

okej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0