5 mars 2010

Friday, underbart!

En vecka till vi drar till Irland, can't wait! :D

Iallafall, har inte bloggat på några dagar, har antagligen inte varit så mycket att skriva, haha.
I onsdags så kunde inte Stefan Lövgren komma till skolan, vet inte riktigt varför, men riktigt synd..:(
Hoppas att han kan någon annan gång, och hoppas att det inte är den veckan jag inte är här...

Igår hände inte så mycket...en vanlig torsdag med spanska, matte, svenska och elevens val, ganska tråkigt, haha.
Jobbade på matten för fösta gången i nian känns det som, gillar verkligen inte matte och är verkligen inte bra på det heller, men det är ju mitt fel då jag inte försöker, måste verkligen försöka nu att få iallafall ett G till sommaren, hade ett VG, men nu har det verkligen inte gått bra, så sänkt mig har jag garanterat gjort.
På svenskan såg vi film och gick igenom lite grammatik.

Idag började vi med matte, ganska långtråkigt...haha...
Sedan hade vi idrott, vi hade valfritt och jag spelade volleyboll.
Det var Matilda, Mattias och jag mot Fju, Marita och Sanna.
Sist hade vi SKV, vilket bara är en otroligt onödig lektion, vi kan lika gärna få sluta en timme tidare tycker jag.

Ikväll blir det disco, låter ganska löjligt, men det blir ju roligt om man är tillräckligt taggad och försöker göra det roligt+om det är chill folk med ;)



My dad's gone crazy - Eminem and Hailie Jade
<----Låttips

Eminem's dotter är med och sjunger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0