29 mars 2010

Snart april, snart sexton år :)

Lov, jag älskar lov, men jag gillar inte när det ligger en vecka före alla andra, hur roligt är det?
Okej, det är alltid nice med lov, men vi brukar ju nästan alltid ha samma vecka som de andra? Okej, iallafall Uddevalla, haha.
Skönt att ha lov tills nästa måndag, alltså så börjar vi på tisdag, helt underbart, jag hatar måndagar, haha.
Och så tror jag att Pm kommer på fredag, nice att träffa honom igen :) Kommer ju faktiskt gå samma linje som honom i höst - samhäll på Agneberg, helst samma klass, hahaha hur ska jag annars klara det?
Funderar ju på media också, men nej nu får det bli samhäll...eller media? Nej, jag hade ju bestämt mig...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0