25 mars 2010

9 månader sen nu, Michael Jackson, rest in peace <3


Sitter i skolan nu och har matte, långtråkigt, fast jag lyssnar på Nirvana så jag överlever, haha! :D

Sedan är det rast och efter det så är det svenska, jag har redovisning - det muntliga nationella provet, inte speciellt grymt, eller? Nej.
Får hoppas att det går bra iallafall.
Sista lektionen är EV (elevens val) och jag har ingen aning om vart jag ska? Ska kolla på film egentligen mer tror nog vi drar till SO:n..Det är rätt chill, haha.



Come as you are - Nirvana
<---låttips


"Come as you are, as you were, as I want you to be.
As a friend, as a friend, as an old Enemy.
Take your time, hurry up, choice is yours, don't be late.
Take a rest, as a friend, as an old memory..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0