12 mars 2010

FREDAG! ÄNTLIIIGEN FREDAAAG :D

Om några timmar åker vi äntligen, ska bli så sjukt roligt!

Idag började vi med matte, blev en typisk matte lektion för oss, chill.
Sen var det idrott, vi spelade volleyboll och det var sådär roligt faktiskt, idrotten är ett av mina favorit ämnen, men nu denna lektionen funkade det inte speciellt bra, har vart bättre men också vart sämre, men nej, det brukar vara roligare.
Sista lektionen var skv, som jag har sagt tidigare så är det en ganska seg lektion, oftast ganska onödig, men nu skulle vi välja klasströjor, och jag har nog aldrig varit så sjukt irriterad på våran klass som jag blev då, haha!
Iallafall, blev rätt nice tröj-tryck tillslut iallafall :)



tycker att tiden borde gå fortare....
___

Psycho therapy - The ramones
<---låttips

Kommer inte ihåg om jag har skrivit om denna innan, men iallafall, den är galet bra! :D

__

once again - black and white

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0