11 mars 2010

Torsdag, snart fredag.

Började med Spanska idag, fruktansvärt chill, jag sitter i ett grupprum med Ellinor, Ida, Matilda och Jenny, då alla förutom jag och ellinor har blivit "utslängda" ifrån spanskan: vår lärare tyckte att de skulle börja med språkv. för att de inte jobbar, och jag och ellinor, skulle fundera på om vi verkligen ville gå spanska - jag kan nästan ingenting känns det som och ellinor vet jag faktiskt inte. Senast idag skrev hon ner alla glosor på ett papper och skulle ge till våran lärare, alltså var det ett förhör, som hon skrev av ifrån boken. Du är bäst Ellinor.

Sen hade vi matte, Matilda och jag drog på ett kamratstödjar-möte.
Näst sista lektionen var svenska och vi fortsatte att se på filmen The Odyssey, den är riktigt bra faktiskt!
Sista lektionen, elevens val, hade Ellinor och jag engelska, ganska chill, efter ett tag fick vi ett eget klassrum för att lyssna på hörövningar. Vi satt och kollade artister på olika festivaler i sommar. Jag vill verkligen åka på någon, har några som verkar roligast, men hahah, lär ju inte få.


EN DAG, EEEEEN DAAAAAAAAAAG tills vi åker till Irland, imorgon drar vi ifrån Sverige..ÄNTLIGEN!! Ska bli så brutalt roligt!
___

Tears in heaven - Eric Clapton <---låttips

"....Would you hold my hand
If I saw you in heaven
Would you help me stand
If I saw you in heaven
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven

Time can bring you down
Time can bend your knee
Time can break your heart
Have you begging please
Begging please...
."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0