10 mars 2010

Onsdag
Jag vill ha fredag. Nu.

En vanlig onsdag, börjar med NO, jag och ellinor experimenterade med kaffe, skulle kolla PH-värdet sen skulle vi få det basiskt osv. Det slutade med att vi hällde i tvättmedel och typ citronsyra i mängder, blev ganska vidrigt att se tillslut, haha.
Sen hade vi bild, vi håller på med skulpturer och jag gör något så vackert som ett träd. Ett snett träd. HAHAHHAHAH.
Sista lektionen är svenska och vi fick tillbaka läs-delen utav nationella provet, fick VG+ tror jag...Nice, men hoppas jag kan höja på dom andra...Fast muntliga lär nog inte gå så rockigt bra alltså, jaja, vi får väl se.

Sitter just nu och lyssnar på Nirvana, helt underbart bra. Så det får bli "låttipset" idag.

Vill ha fredag nu, först vill jag ha idrotten, sen kan skolan sluta och vi kan åka till Irland! Perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0