1 mars 2010

Monday..

MARS, det är äntligen mars! YAAAY!!!
Lycka!
På onsdag kommer Stefan Lövgren till skolan.
På fredag är det ett disco i lunden, var faktiskt ganska roligt sist gång, trots att jag inte brukar gilla musiken eller kan dansa heller, haha! Så länge det inte är riktigt gamla låtar som dom flesta kan, haha!
Nästa måndag är det rockkarusellen i bhallen, hoppas och tror på bra musik?!
Och nästa fredag den 12 mars åker vi äntligen till Irland!

Helt grym månad kort sagt!


Idag var det skolan igen då, roligt att träffa folket igen men väldigt tröttsamt och långtråkigt annars.
Hur kommer det sig att det nästan aldrig går att göra ett bra skoljobb på en måndag?
Iallafall, historia första lektionen, jag gillar verkligen historia, ett utav favorit ämnena, men idag var det otroligt segt,kan kanske bero på att det var fösta lektionen efter en vecka lov ;)?
Sen var det hemkunskap och Ellinor, Ida och jag bakade bröd, kanske borde söka om till hotell och resturang ;)?
Eller nej föressten, så bra gick det inte, haha, håller mig nog till samhäll! Möööjligtvis att jag söker om så media blir första val? Troligtvis inte, men inte helt säker faktiskt...
Sen var det NO, biologi, fick reda på provresultat och kollade på film, ganska långtråkigt men Fju lyckas nästan alltid göra det mest tråkiga till roligt :)
Sist var det engelska, riktigt chill faktiskt, trots att lektionerna är en aning för långa, haha!

Ikväll blir det nog till att se en film kanske, galet chill bara, är ganska trött faktiskt...haha.



Rewind - Paolo nutini <----låttips
Riktigt grym kille, en helt underbar röst, verkligen värd att lyssna på!

"No sleeping at night
But I'm going from bar to bar
Why can't we just rewind
Why can't we just rewind
Why can't we just rewind"

___

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0