Thurrrsday

Sista jobb-torsdagen i tanumskolan, högstadiet. Läskigt men helt underbart!
Fick reda på både engelska och svenska betyget, vg.
Första lektionen var spanska, allmänt chill - och jag har fått g i spanska, hahhaha.
Andra lektionen var matte, Ida och jag kollade film - the grudge 3, kollar på resten imorgon!
Sen var det rast och efter det svenska och där fortsatte vi att kolla på King Arthur.
Sista lektionen var elevens val, eftersom att det var våran sista så hade vi det extra chill, först hjälpte vi, eller ja, Ida och Ellinor, vår lärare att bära några böcker. Efter det så gick vi ut och kollade på brännbollen, och vi fick närvaro, grattis till oss.

Grattis också till en av mina vänner och min kusin som båda två tog studenten idag!


Imorgon blir det matte första lektionen, då blir det antagligen fortsättning på the grudge 3, sen är det idrott, våran sista idrottslektion i tanumskolan, DET är lite sorgligt.
Sist är det skv. Det blir ett helvete antagligen.
Vi fick också reda på att vi får åka till göteborg på måndag - Liseberg, here we come.
__

Thoughts these days:

Twisted sister - We're not gonna take it


"We're not gonna take it - no we aint gonna take it!
We're not gonna take it anymore.

We've got the right to choose and
there ain't no way we're losin'
This is our life - this is our song.
We'll fight the powers that be just
Don't pick our destiny 'cause-
You don't know us, you don't belong..."


yee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0