The Long Hard Road out of Hell

Som jag skrev för alldeles för längesen så läste jag ju Marilyn Manson's bok, ett tag läste jag den som en galning och sen så läste jag den inte alls, men nu idag så har jag läst en del och det är väl 17-18 sidor kvar tror jag.
Det är det som är det jobbigaste när jag väl hittar en bok jag läser, för hur bra den än är så har jag perioder då jag kan läsa jättemycket och perioder där jag inte läser alls, oftast är dessa perioder inte tillräckligt långa så jag hinner läsa färdigt en bok, utan det blir ofta en paus emellan och sen fortsätter jag. Men nu snart har jag läst ut den. Helt sjukt bra bok, den bästa jag har läst hittils, eller en av dom iallafall.

Måste också säga att jag har tröttnat på att höra på när någon jävla såg ska klyva berg eller vad fan den gör hos grannen, börjar för tidigt och håller på för sent. För mycket alltså.
Men nu ska jag nog gå och läsa lite, sen fundera på vad jag ska göra nu när jag har sett färdigt på alla Sex and the city säsongerna. Creepy. Nej då, men dom är bra, nu vill jag se andra filmen!



Marilyn Manson

MM
bild lånad ifrån google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0