17 juni 2010

Boxercisen var helt sjuk! Helt galet roligt, men jobbigt, känner hur träningsvärken kommer vara stark imorgon, haha, lägligt med första dagen på jobbet imorgon då....Jävligt nervös för det alltså! hahahha, hoppas det går bra :)
När jag kom hem ifrån boxercisen så gick jag ut med Alfons vovven, funderar på att ta en till promenad och gå och lägga mig sen...Eller kanske gå och lägga mig ganska direkt..Är sjukt trött. Drack precis en smoothie också - Melon,jordgubb och banan, ganska god faktiskt!

Var ju hos tandläkaren idag också, i en kvart. Riktigt nödvändigt kände jag, varför inte bara fixa käften nuuu? Nej, nu måste jag vänta tills april också.
Nej, nu ska jag nog komma på vad jag ska göra, ut och gå eller sova? Blir förmodligen att sova...haha, imorgon blir det jobb och sen grebbestad med Theres! :D

__

aaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0