13 juni tvåtusentio

Sommarlov.

Både skolavslutning och bal var lyckade!
Förstår dock inte varför alla gråter på skolavslutningen, det är ju inte precis så att det är omöjligt att träffas senare?
Visst kommer jag sakna grejer och människor i skolan, men..det är ju detta alla har väntat på?
Jag slår vad om att alla har sagt eller tänkt "Nu är det bara X veckor kvar sen slutar vi, yaay".
Sjääälvklart kommer jag sakna skolan lite, elever, lärare, men det är ju inte värre än att man hälsar på i skolan eller ringer vännen? I'll be fine.

Först kyrkan iallafall, mycket sång och sånt där, sen drog vi till skolan, tårta och diplomsutdelning till kamratstödjarna! Sen drog Matilda, Jenny och jag till 8c's klassrum och gav deras lärare Rolf, som också håller i kamratstödjarna, blommor. Det är han värd, en av de bästa lärarna ever, helt klart! Och nu hoppas vi att han också vet hur mycket han hjälper folk och inte underskattar sig själv.
Sen drog vi till vårat klassrum och käka glass+fick betyg, sen fick vi dra hem.

På kvällen var det bal(avslutningsmiddag...) med bra musik, bra människor och självklart en bra komiker - Shan Atci! Lyckad kväll.

Men nu är det sommarlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0