Superstar

Sitter här och lyssnar på The ark. Det är något ni kanske inte visste, för några år sedan var jag totalt förälskad i The ark. Jag började lyssna på dom 2007, och ungefär då så började jag prata med en tjej som heter Jenny. Underbar tjej, som jag dock inte träffat än. Men så slutade jag lyssna på The ark, och tappade också mer kontakt med Jenny, något som jag verkligen ångrar. Jag har aldrig sett The ark live och nu kommer dom äntligen ganska nära så jag kan kika på dom, till Liseberg, dit också Jenny ska! Det ska bli underbart att få träffa henne första gången på en The ark konsert. Vi har faktiskt lovat varandra att när vi är typ 70 år så ska vi på The ark konserter, så dom måste spela läääääänge ;)


Annars idag har jag varit ledig, vilket är totalt underbart!

(Jag insåg nu också att jag har skrivit The ark ungefär 300 gånger...)
_____

ark
Bild lånad ifrån google.se

Sen så är det omöjligt att inte totalt avguda <---Martin Axén's hår! Haha, guys with long hair!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0