22 februari 2010

I hate mondays, oftast en otroligt meningslös dag, om det inte händer något speciellt.
Men gör det inte det så borde mondays inte få finnas tycker jag, i skolan är dom totalt meningslösa och dagen idag har varit riktigt lame, haha!

Förutom att jag har kikat på några program bl.a vänner och Viva la bam.
Imorgon får jag nog dra ut och busa med vovvarna i snön igen, lika bra att göra det,  snön lär ju inte försvinna på evigheter så. Okej, det är faktiskt roligt, helt galet, men det hade vart härligt om snön försvann nu, även om man lär längta tills nästa vinter men nu... We want summer, late summernights, the sea in sunset, friends and no school. Riktigt chill :)


911 for peace - Anti-flag <---låttips

"...This is a plea for peace (world peace)
To the oppressors of the world and to
To the leaders of nations, corporate profit takers,
to the every day citizen
Greed, envy, fear, hate - the competition has to stop.
When you see someone down, now's the time to pick them up
Set our differences aside and never look back, no..."


Som förra gången och förmodligen de flesta inlägg i framtiden så lägger jag in en bild, dock har den inget med texten att göra :)

yes





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0