Sinclair

Lördag igen då, idag har jag verkligen bara tagit det lungt. En lugn kväll, hemma, gött! Härligt att vara hemma också , hos mina vovvsingpojkar!
Men imorgon blir det uddevalla igen och på måndag är det skola som gäller.
Kyrkan på morgonen som är frivillig, vilket är tur och equals sovmorgon as usual.
Känns lite sjukt dock att vi redan har gått såhär länge i skolan. Vi har en vecka och tre dagar innan JULLOV?! Hur sjukt är inte detta? Och hur känns det med skolan so far?

Underbart. Jag är så jävla glad att jag valde media och inte drog på Samhäll, som jag först sökte och kom in på men ändrade mig, tack och lov. Media är så galet roligt! Men vi är ju sista "rena" mediaklassen(haha, vad sjukt det låter men jag menar att dom gör om hela medieprogrammet till nästa klass).
Sinclair(ledsen uddevalla gymnasieskola, hur mycket ni ändrar namnet och döper skolan till "Akademi Sinclair Margretegärde så kommer den fortfarande heta Sinclair)är en as mysig skola, så jävla annorlunda emot Tanumskolan(såklart...)
Nu jag kan inte förså hur man orkade med allt jävla mas, för det var det verkligen, alltid några som var ovänner och sånt där.
Och klassen. MP10B. Well, we rock. Lätt den bästa klassen. Alla är schyssta och det är inget sånt där mas utan vi är en klass utan massa uppdelningar som inte kan prata med varandra. Visst, jag vet inte vad som händer om ett tag, men nu känns det galet roligt!


MP10B





Bilder lånade ifrån bl.a Frida, Emma och Karin i klassen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0