My only love

Lite nightthougts.
Börjar nästan fundera lite på om det är meningen att alla någongång kommer att bli kära. I någon person alltså, som man träffar, känner. Just nu verkar det som om Joey Ramone kommer vara min enda kärlek nååågonsin(inte mig emot om han hade levt).
Nejdå, jag är bara sexton och känns inte som om jag borde ha träffat the love of my life. Men man undrar ju lite när alla man känner har flickvän/pojkvän, är förlovade, lyckligt eller olyckligt förälskade. Känns rätt skönt dock att inte ha varit riktigt kär, sjukt det låter för många säger att det är en så underbar känsla - det tror jag säkert. Men jag förstår verkligen inte all denna jävla panik runt detta. Jag menar, ni är fortfarande unga, lev erat liv istället för att jaga pojkarslashflickor. Jag tror att kärleken kommer till var och en när man slutar leta och centrera hela sitt liv runt det. Every love has its time.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0