Breaking news

..lyssnar jag på just nu. Måste nog säga att jämfört med vad den legendariska Michael Joseph Jackson har gjort tidigare så är detta inte speciellt bra. Läste en blogg idag, som ens fick mig att tänka på att lyssna på den nya skivan "Michael", tjejen som skriver den bloggen säger att hon tror att skivan är fake.
Jag vill inte tro det, för det skulle bara vara sjukt, men jag kan säga att den är ju absolut inte i nivå med hans andra album som t.ex "thriller" eller "bad".
Eller att folk vääääägrar inse att he's not alive. Tragiskt, det är jävligt hemskt. Det är helt sjukt och det är jävligt svårt att förstå. Men varför skulle han offra hela sitt liv och "låtsas" vara död? Han offrar ju chansen att träffa sin familj, sina barn, för det kan han ju inte göra utan att det kommer ut i media? Varför skulle han "låtsas" dö innan hans farewell tour? Nej, det är sjukt, hemskt och alldeles.....galet sorgligt, att han har dött...Men kan vi inte bara vara tacksamma för det han gav världen? Hans grym musik? Istället för att hålla på att diskutera om mannen lever eller inte? Jag avgudar också hans sång, hans dans och hans musik, men låt det vara så och njut av det istället för att diskutera massor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0