Second day - check

Som sagt, andra dagen fixad nu då. Sa att jag ville byta klass så förhoppningsvis så går det att göra det, om nästan tre veckor. Vafan? Jaja, hoppas på att det går iallafall.
Först samlades vi i salen, sen skulle vi till en teatersal tillsammans med andra media klassen och estet ettorna, där blev vi indelade i 10 grupper tror jag det var och skulle springa runt och leta efter massa grejer bl.a en kaktus och en glödlampa...Crazy.
Sen käkade vi och efter rasten där så drog vi upp till östrabo teatern och kikade på en grej som tvåorna på Sinclair(Skolan där jag går....) hade fixat typ en föreställning och visade lite av vad de gjorde på sina program t.ex dans,teater musik osv. Efter det slutade vi och drog hem.

Nu måste jag nog gå och lägga mig....Försov mig idag och vaknade en halvtimma innan bussen gick ifrån Grebbestad tack vare att en vän skickade ett sms - TACK! haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0