No

Jag är ju inte bäst på att uppdatera iallafall. Blir kanske bättre när skolan börjar igen, för just i sommar har det inte varit mycket variation på dagarna, jobb och chill.
Igår däremot var det krogbus, galet nice, får bli bilder någon dag!
Först frukost vid elva, vid ett någongång tror jag så drog tävlingarna igång, och sen tror jag att runt halv sex eller något så drog vi bort till bubbelpoolen där det blev chill.."De e allvar!"
Dock bada jag typ inte, är inte alldeles för kär i sånt.
Men det var trevligt. Absolut! Och imorgon blir det jobb.
På onsdag blir det gbg med Matilda och Jenny för att kika på The ark. En av mina stora drömmar för två-tre år sedan. Lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0