update?

..Okej, jag badade inte. Jag bytte om och gick ner mot havet, det var såklart kallt och jag undrade varför jag gjorde det. När jag kommit lite mer än halvvägs ner över berget, alltså nästan ner till havet så ser jag att det är folk nere vid kajen (eller ja, stenstranden brevid kajen, but still..) så jag vänder såklart? Det skulle ta en halv evighet att doppa mig då det skulle varit riktigt kallt och då hade dom trott att jag var psykiskt störd eller något. Dålig bortförklaring i know, men får väl bada inom några dagar istället...Innan lovet är slut...Hahahaha...

Nu ska jag hoppa in i duschen, jag tror att Ellinor är påväg hit också, så ska vi fixa oss tillsammans, så kommer Ida senare också! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0