6 april 2010

Tisdag

Skola igen, brutalt.
Började med historia och fick reda på mitt prov - fruktansvärt besviken, så jävla mycket bättre kunde jag gjort det, varför pluggade jag inte mer? Vi gjorde djupuppgiften idag också, som jag kom på att vi hade när jag var på bussen påväg till skolan. Lyckat? Nej.

Sedan hade vi spanska, vikarie, var ju inte den mest lyckade lektionen det heller.
Sen engelska, har nästan aldrig haft så tråkigt, haha, förutom när Ellinor satt och sjöng och pratade rövarspråket, hahha, dock blev det lite för mycket och jag trodde aldrig att den lektionen skulle ta slut (nej, det är inte så jag menar Ellinor, du sjunger jättefint :L)
Sist var det idrott, grymt roligt, vi hade volleyboll. Theres kom till skolan också, satt och kolla på våran lektion och sedan skulle hon till körskolan :)

Imorgon blir det lame NO, bild och sedan svenska, hoppas på att få reda på det nationella provet nu äntligen...Ungefär två veckor efter alla andra, det känns som ett dåligt sign, haha :(
Sen efter det blir det till att spela volleyboll och sedan följa med Matilda och kika på när hon sjunger och spelar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0